آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

درباره شاهزاده تاکراک در سریال «امپراطور بادها» | تاکراک کیست؟

  • کد خبر: ۱۹۸۹۶۳
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
  • ۱
درباره شاهزاده تاکراک در سریال «امپراطور بادها» | تاکراک کیست؟
شاهزاده تاکراک، یکی از هفت پسر امپراطور گومئوا و برادرناتنی تسو و یونگ پو بود.

به گزارش شهرآرانیوز - شاهزاده تاکراک ۵ فرزند داشت که بانو یئون یکی از آن‌ها بود. تاکراک ریاست سازمان مخفی بویو (اشباح سیاه) و وزارت را برعهده داشت و در سال ۱۰ پس از میلاد توسط حاکم تسو به دلیل کودتا کشته شد.

تاکراک در زمان حکومت گومئوا از قدرتی برخودار نبود و فرمانده دژ شرقی دورترین منطقه بویو بود. او در زمان پدر مجبور بود در بیرون قصر زندگی کند. باوجود دوری از دربار و سیاست، او هوش و مهارت زیادی از خود نشان داد و به همین دلیل در طی حکومت حاکم تسو به اختیارات بالاتری رسید و ریاست فرماندهی سازمان اشباح سیاه را کسب کرد. او در طی کودتا یونگ پو با کمک امپراطوری هان با رشادت‌های فراوان از سقوط قلعه دانگ بویو به دست یونگ پو جلوگیری کرد و پس از آن قدرتی بیشتر در دربار یافت و به عنوان جانشین تسو منصوب شد. وی در آن زمان نزدیک‌ترین کس به تسو و مورد اعتماد وی بود.

شاهزاده گالسا (برادر ناتنی شاه تسو) که وزیر دربار بود به دلیل توجه تسو به تاکراک در طی یک دسیسه‌چینی مبنی بر شورش اشباح سیاه علیه شاه تسو باعث شد فرمان قتل شاهزاده تاکراک توسط شاه تسو در سال ۱۰ میلادی صادر شود

قتل او موجب افزایش قدرت گالسا شد. شاهزاده دوجین بعد از به قدرت‌رسیدن انتقام شاهزاده تاکراک را گرفت و گالسا را کشت.

بازیگر نقش تاکراک در سریال امپراطور بادها کیست؟

درباره شاهزاده تاکراک در سریال «امپراطور بادها» | تاکراک کیست؟

سون بیونگ هو در سریال «امپراطور بادها» نقش تاکراک را بازی می‌کند. سون برای بازی در آثار اکشنی همچون «نقطه آر» (۲۰۰۴) و رانینگ وایلد (۲۰۰۶) به شهرت رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
0
تاکراک خائن فقط یه وزیر بود همین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->